måndag 29 april 2013

Fenomenet kräkreflex

Myran på föris, tvätten i maskinerna. Det vankas tvätt resten av dagen & kvällen. Så är det att ha småbarn, sörrni!

Myran har kommit på fenomenet kräkreflex. Så häromkvällen vid nattning låg hon & pillade sig i halsen med fingrarna. Jag bad henne gång på gång att sluta, för att jag förstod att det skulle sluta illa. Rätt som det var la hon en pizza rakt över min kind & därefter ytterligare en rakt i sängen. Fantastique! Så nu är det alltså kuddar, täcken, madrasskydd & lakan som körs på 60 grader nere i tvättstugan. Underbara måndag.

Jag har för övrigt smällt i mig fyra citronmuffins & ett x antal glas med gammaldags mjölk. Behöver jag säga att jag mår liiite illa nu? Ska lira lite Candy Crush i badkaret nu tills det är dax att gå ned till tvättis igen.

Skulle nog kunna vara nåt för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar