söndag 5 maj 2013

Pluggsöndag

Ligger i sängen med datorn i knät. Idag är det söndag & föregående inlägg skulle ha publicerats igår, men det bidde nå fel.

Myran är ute & leker i parken med sin mormor. Tanken är att jag ska plugga lite, men jag har noll ork eller motivation. Men jag vet hur skönt det kommer kännas om jag blir färdig eller åtminstone halvfärdig med veckans uppgifter. Så lite grann ska jag nog passa på att göra i alla fall.

När Tyra sover middag sen, så ska jag passa på att lägga i blonda slingor i håret. Var inne på Kicks igår & köpte såna där slingor man kan applicera med pensel. Tycker att det blir snyggare & mer naturligt än med hätta.

Aja, ska väl koka mig en kopp te & sätta igång med lite plugg då. Sen ta en skön dusch & käka lunch med de bästa människorna i världen! Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar