söndag 5 maj 2013

Icke fungerande vardag

Nu var det ett par dagar sedan jag tog Citodon sist. Det fungerar inte alls för mig, jag blir så trött att jag inte kan hålla mig vaken. & jag bad om tabletter att kunna arbeta på!? Hur tusan ska det gå?

På tisdag är det alltså tillbaka till jobbet som gäller, eftersom jag inte verkar få någon fortsatt sjukskrivning. Sjukt, kan jag tycka, med tanke på att jag knappt orkat vardagen den senaste veckan, trots att jag gått hemma. Men jag får bita ihop, helt enkelt. (Bita ihop, svära, gråta & bli deprimerad, typ...)

Idag sov jag i över två timmar med Tyra mitt på dagen. Det behövdes för lite ny energi. Sen trotsade jag min värkande kropp & microfibermoppade golvet här hemma, pysslade lite & städade vagnen. Efter en timma orkade jag knappt stå upp.

Så nu ligger jag bredvid myran (som f ö somnade alldeles för sent) & kikar TLC. Ska alldeles strax sova, jag med, för att sedan vakna upp till några barnfria timmar imorgon. Då ska jag passa på att plugga lite & lägga i blonda slingor i håret!

Godnatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar