tisdag 30 april 2013

Citodon & Footner

Fick Citodon utskrivet hos läkaren idag (plus remiss till sjukgymnast & arbetsterapeut, så jag är nöjd med besöket) & har precis tagit den första. Aldrig provat Citodon innan, men har hört att man kan bli rätt dåsig. Jag brukar ju inte vara tablettkänslig i vanliga fall, så jag hoppas att jag slipper illamående & tappad verklighetsuppfattning. Men faktum är ju att Citodon innehåller kodein som i sin tur blir morfin i kroppen. Lite läskigt. Jag som inte gillar tabletter. Men jag gör liksom allt för att den här irriterande värken i kroppen ska avta lite.

Har tagit hand om mig själv lite efter att jag nattade myran. Eller tagit hand om mina fötter, rättare sagt. Senaste timman har jag suttit med Footner Exfoliating socks. Det kändes weird att gå runt med prasslande plastpåsar på fötterna, men det kanske är värt det när huden trillat av. Jag som varje kväll står som en dåre i duschen med min fotfil kanske äntligen slipper just den proceduren. Jag avskyr fötter. Både mina egna & andras. Men jag står ut så länge fötter är välvårdade. Det vill säga; inte massa förhårdnader & långa tånaglar. Det fullkomligen kräks jag på.
Köpte även Footner Soft foot foam som efterbehandling, när huden trillat av.

OK, jag börjar känna av att jag inte orkar skriva på tangentbordet. Biverkning av tabletten eller allmän trötthet? Don't know. Ska lägga mig bredvid myran i sängen & lira lite Candy crush istället. God natt!

Nu återstår det att se om denna produkt är lika fantastisk som alla påstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar